کد خبر : 22222
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 12:54

مراسم سومین قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار شد

مراسم سومین قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار شد
مراسم قرعه کشی جوایز سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک گردشگری در روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه کشی بانک‌ها از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک گردشگری برگزار و برندگان این دوره جشنواره مشخص شدند.

اسامی برندگان این قرعه کشی پس از تایید هیئت نظارت، در سایت بانک گردشگری منتشر و جوایز اعلامی در اولین فرصت به برندگان اهدا خواهد شد.
در سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک گردشگری به پاس قدردانی از مشتریان نیک اندیش، یک میلیارد وجه نقد برای ۱۰ نفر، ۵۰۰ میلیارد ریال وجه نقد برای ۱۵ نفر، یک سکه تمام بهار آزادی برای ۲۰ نفر، یک نیم سکه بهار آزادی برای ۳۰ نفر، یک ربع سکه بهارآزادی برای ۴۰ نفر اهدا خواهد شد.

همچنین ۲۵۰ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی جهت سفر به عتبات عالیات از طریق مگا گشت، ۱۵۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی جهت خرید کالای بادوام داخلی، ۵۰۰ کارت خرید ۲۰ میلیون ریالی از فروشگاه محسن و رفاه و ۱۰ هزار جایزه ۲ میلیون ریالی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

همچنین ۲۰۰۰ فقره حق تقدم تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای اعطا به سپرده گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه کشی این دوره در نظر گرفته شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.