کد خبر : 23941
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 5:16

در جریان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری صورت گرفت؛

طرح مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری با معاون اول رئیس جمهور

طرح مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری با معاون اول رئیس جمهور
در جریان برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که در شهر مشهد مقدس انجام شد، معاون اول رئیس جمهور در ارتباطی زنده و مستقیم با محل برگزاری این مراسم، در جریان مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری شامل «متناسب سازی حقوق بازنشستگان» و اجرای «ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری» قرار گرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در جریان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، ارتباط مستقیم و زنده با سالن همایش‌های تلاش مرتبط با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برقرار شد و طی آن «هادی عامل» گزارشگر مطرح کشتی کشورمان و از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری را به اطلاع «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور و همچنین «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رساند.

«مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این همایش با تاکید بر اینکه تمامی مدیران صندوق بازنشستگی با جدیت به دنبال پیگیری مطالبات و دغدغه‌های بازنشستگان این صندوق هستند، گفت: بسیاری از مشکلات موجود با همراهی و همکاری نزدیک و تعامل و ارتباط مناسب بین کانون‌های بازنشستگی و صندوق بازنشستگی کشوری قابل حل و رسیدگی است.

مسکنی تصریح کرد: شاید متناسب سازی حقوق بازنشستگان، به تنهایی توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری قابلیت اجرا نداشته باشد، اما ما با جدیت پیگیر اجرای این ماده قانونی هستیم و تلاش می‌کنیم به جای وعده‌های تکراری و بی‌نتیجه، به دنبال پیگیری صددرصدی خواسته‌های بازنشستگان باشیم.

در این مراسم «یاسر گریوانی» مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تاکید بر اینکه ورزش و شادی و نشاط در میان بازنشستگان یک اولویت مهم برای صندوق است، گفت: پایان ۳۰ سال خدمت و اشتغال به معنای کنار گذاشتن فعالیت و کار و تلاش نیست.

او افزود: باید از سن ۶۰ سالگی به بعد فعالیت‌های ورزشی به عنوان یک اولویت در بین بازنشستگان عزیز محسوب شود و این نوع فعالیت‌ها به سن محدود نشود.

گفتنی است، پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری امروز (دوشنبه) در شهر مقدس مشهد با قهرمانی تیم اصفهان و تجلیل از ورزشکاران برتر در ۸ رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.