کد خبر : 24132
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 9:19

افزایش درآمدهای گروه توسعه مالی مهر آیندگان

افزایش درآمدهای گروه توسعه مالی مهر آیندگان
درآمد‌های عملیاتی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، براساس از اطلاعات منتشر شده از صورت وضعیت مالی ۹ ماهه گروه توسعه مالی مهر آیندگان مشاهده می‌کنیم درآمد‌های عملیاتی این شرکت به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش ۱۴۳ درصدی داشته است.

افزایش درآمد‌های عملیاتی به نسبت دوره قبل مربوط به افزایش سود سهام شرکت‌ها سرمایه پذیر و سود فروش سرمایه گذاری‌های می‌باشد.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان جز شرکت‌های فرعی شرکت سرمایه گذاری اهداف وابسته به صندوق‌های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت می‌باشد. از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت سرمایه گذاری در سهام، واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار و … می‌باشد.

علاوه براین سرمایه گذاری در گواهی سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه گذاری نزد بانک‌ها و موسسات از دیگر فعالیت‌های این گروه می‌باشد.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد ومهان در بازار سرمایه شناخته می‌شود در دوره ۹ ماهه سال جاری از محل سود سهام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد محقق نموده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۵۳ درصد رشد داشته است.

افزایش ۱۴۶ درصدی سود خالص ومهان

سود خالص ومهان با سرمایه ثبت شده ۴۵ هزار میلیاردی در ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که امسال با رشد ۱۴۶ درصدی سود خالص این بنگاه اقتصادی به بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان مطابق با برنامه‌های در دست اجرا و افق زمانی سرمایه گذاری‌ها برای تامین منابع مالی از درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها، افزایش سرمایه و تسهیلات بانکی و سایر ابزار‌های بدهی استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این با توجه به اینکه بخش عمده پورتفوی این شرکت جز ۵۰ شرکت اول بورس و فرابورس می‌باشد لذا براساس شاخص‌های نقد شوندگی قدرت نقو شوندگی ومهان در حد مطلوبی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.